Dersom du ønsker å returnere en vare, kan dette gjøres via vår kundeservice-løsning.
Logg inn med e-posten din, velg den aktuelle ordren og følg stegene for å registrere returen.
For at vi skal kunne behandle returen, kan vi be deg om følgende informasjon dersom det blir nødvendig i saken:
-
Ordrenummer
-
Bilder av varen du ønsker å returnere
-
Årsak for retur
Bilder (kan bli etterspurt):
Vi kan be om tydelige bilder av varen, inkludert:
-
Hele varen (helst fra flere vinkler)
-
Eventuelle merker, etiketter og original emballasje
Årsak for retur:
Forklar kort hvorfor du ønsker å returnere varen, for eksempel feilbestilling, uønsket produkt eller annet.
NB! Varen må være ubrukt og i original stand med emballasje for at retur skal godkjennes.
Behandlingstid:
Vår behandlingstid for retursaker er vanligvis 72–96 timer (virkedager) etter at nødvendig informasjon er mottatt.
Du vil få tilbakemelding så snart saken er vurdert.