Dersom du ønsker å sende inn en reklamasjon, kan dette gjøres via vår kundeservice-løsning.
Logg inn med e-posten din, velg den aktuelle ordren og følg stegene for å sende inn reklamasjonen.
For at vi skal kunne behandle reklamasjonen, kan vi be deg om følgende informasjon dersom det er nødvendig:
-
Ordrenummer
-
Kvittering eller faktura (kan bli etterspurt ved behov)
Reklamasjonen gjelder:
Du vil bli bedt om å oppgi hvilke varer reklamasjonen gjelder, og kan bli bedt om informasjon som:
-
Antall
-
Varenavn
-
Årsak til reklamasjonen (for eksempel produksjonsfeil, defekt etter normal bruk)
Dine ønsker for saken (valgfritt):
Du kan gjerne oppgi hva du ønsker – for eksempel ny vare, prisavslag eller annen løsning.
Viktig! Følgende regnes ikke som reklamasjon:
-
Skader oppstått under frakt.
-
Feilbestilling av dimensjoner, boltsirkel, ET-mål osv.
-
Montering av feil deler uten forhåndskontroll.
-
Skader eller slitasje som skyldes feilbruk eller ytre påvirkning.
Behandlingstid:
Vår behandlingstid for reklamasjoner er vanligvis 72–96 dager fra nødvendig informasjon er mottatt.
Vi behandler alle reklamasjoner fortløpende, men behandlingstiden kan variere avhengig av typen sak og vare.