Reklamasjon | Felgkongen AS Hopp til innholdet
100% Tilpassingsgaranti | Ingen risiko – kun perfekt passform!
100% Tilpassingsgaranti | Ingen risiko – kun perfekt passform!
Black Friday Banner

Reklamasjon

Dersom du ønsker å sende inn en reklamasjon, kan dette gjøres via vår kundeservice-løsning.

Logg inn med e-posten din, velg den aktuelle ordren og følg stegene for å sende inn reklamasjonen.

For at vi skal kunne behandle reklamasjonen, kan vi be deg om følgende informasjon dersom det er nødvendig:

  • Ordrenummer

  • Kvittering eller faktura (kan bli etterspurt ved behov)

Reklamasjonen gjelder:

Du vil bli bedt om å oppgi hvilke varer reklamasjonen gjelder, og kan bli bedt om informasjon som:

  • Antall

  • Varenavn

  • Årsak til reklamasjonen (for eksempel produksjonsfeil, defekt etter normal bruk)

Dine ønsker for saken (valgfritt):

Du kan gjerne oppgi hva du ønsker – for eksempel ny vare, prisavslag eller annen løsning.


Viktig! Følgende regnes ikke som reklamasjon:

  • Skader oppstått under frakt.

  • Feilbestilling av dimensjoner, boltsirkel, ET-mål osv.

  • Montering av feil deler uten forhåndskontroll.

  • Skader eller slitasje som skyldes feilbruk eller ytre påvirkning.


Behandlingstid:
Vår behandlingstid for reklamasjoner er vanligvis 72–96 dager fra nødvendig informasjon er mottatt.
Vi behandler alle reklamasjoner fortløpende, men behandlingstiden kan variere avhengig av typen sak og vare.

Sammenlign produkter

{"one"=>"Velg 2 eller 3 varer for å sammenligne", "other"=>"{{ count }} av 3 varer valgt"}

Velg den første varen for å sammenligne

Velg den andre varen for å sammenligne

Velg tredje varen for å sammenligne

Sammenligne